Muutaman viikon käytön jälkeen ihoni tuntuu pehmeämmältä ja näyttää suojatulta. Se levittyy tasaisesti.
T. Elina | 31/07/2025
Tämä Isdinin aurinkosuojapuikko on todella hyvä lisäys ihonhoitorutiiniini. Olen käyttänyt Isdinin muita aurinkovoiteita jo vuosia ja ne ovat olleet loistavia, mutta tämä puikko on todella kätevä kasvoille. Iho tuntuu kosteutetulta ja suojatulta koko päivän, eikä jätä mitään tahmeaa tunnetta. Huomaan, että ihoni pysyy paljon tasaisemman sävyisenä, vaikka vietän aikaa ulkona.
Eevi | 25/07/2025
toimii hyvin kasvoilla ei tahmaa iho tuntuu hyvältä
Leo | 18/07/2025